'Kapıdan giren müşterinin izlenimini', 'gerçek alışveriş veya işlem anını' yaşatan etkili ve güvenilir bir bilgi toplama aracıdır.
Periyodik olarak Gizli Müşteri çalışması yürüten firmalarda, verilen hizmetle ilgili zayıf yönler saptanır , rakiplerin hizmet kalitesi ile karşılaştırma yapılır, alınan önlemlerle rekabet gücü geliştirilir, personel firma normlarına uygun ve beklenen şekilde davranma alışkanlığına sahip olur, hazırlanan teşvik mekanizmaları ile personelin motivasyonu yükselir ; sonuç olarak müşteri mutluluğu artar ve satışlar yükselir.
Trio Türkiye'de Gizli Müşteri çalışmaları konusunda uzmanlaşmış çok az sayıda şirketten biridir. Trio veritabanında en lüks giyim mağazalarından, fast food restoranlarına, banka şubelerinden otomobil galerilerine kadar her türlü perakende noktanın profiline uygun gizli müşteriler mevcuttur.
Gizli Müşteri çalışmaları farklı amaçlara uygun olarak tasarlanabilir :
" Hizmet kalitesi denetimi
" Penetrasyon, görünürlük ölçümü
" Satıcı dürüstlük ölçümü
" Kampanya uygulama denetimi
" Satış teşvik mekanizmaları