Global Pazarlama Stratejileri
Amaç: Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama programının yapılması
· Şirket içi örgütlenme
· Internet yolu ile satış
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Amaç: Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın pazarı ve çevresi
· Pazar segmantasyonu
· Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta yapılabilecek hatalar
· Müşteri tipleri
· Müşteri özelliklerine uyumlu satış
· Satışın aşamaları
· Satışta yeni teknikler
Proje Yönetimi
Amaç: Bu program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş ve kavramlar
· Projenin yapılandırılması
· Projenin çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların dağılımı
· Projenin izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik Yönetim
Amaç: Kavramların tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama sisteminin tasarımı
· Çevre analizi
· Değerlerin analizi
· Misyon formulasyonu
· Stratejik iş modellemesi
· Mevcut durum analizi
· Strateji oluşturma
· Harekat planları
· Alternatif planlama
Uygulama/hayata geçirme
Global Pazarlama Stratejileri
Amaç: Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama programının yapılması
· Şirket içi örgütlenme
· Internet yolu ile satış
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Amaç: Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın pazarı ve çevresi
· Pazar segmantasyonu
· Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta yapılabilecek hatalar
· Müşteri tipleri
· Müşteri özelliklerine uyumlu satış
· Satışın aşamaları
· Satışta yeni teknikler
Proje Yönetimi
Amaç: Bu program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş ve kavramlar
· Projenin yapılandırılması
· Projenin çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların dağılımı
· Projenin izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik Yönetim
Amaç: Kavramların tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama sisteminin tasarımı
· Çevre analizi
· Değerlerin analizi
· Misyon formulasyonu
· Stratejik iş modellemesi
· Mevcut durum analizi
· Strateji oluşturma
· Harekat planları
· Alternatif planlama
Uygulama/hayata geçirme
Global Pazarlama Stratejileri
Amaç: Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama programının yapılması
· Şirket içi örgütlenme
· Internet yolu ile satış
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Amaç: Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın pazarı ve çevresi
· Pazar segmantasyonu
· Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta yapılabilecek hatalar
· Müşteri tipleri
· Müşteri özelliklerine uyumlu satış
· Satışın aşamaları
· Satışta yeni teknikler
Proje Yönetimi
Amaç: Bu program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş ve kavramlar
· Projenin yapılandırılması
· Projenin çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların dağılımı
· Projenin izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik Yönetim
Amaç: Kavramların tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama sisteminin tasarımı
· Çevre analizi
· Değerlerin analizi
· Misyon formulasyonu
· Stratejik iş modellemesi
· Mevcut durum analizi
· Strateji oluşturma
· Harekat planları
· Alternatif planlama
Uygulama/hayata geçirme
Global Pazarlama Stratejileri
Amaç: Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama programının yapılması
· Şirket içi örgütlenme
· Internet yolu ile satış
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Amaç: Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın pazarı ve çevresi
· Pazar segmantasyonu
· Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta yapılabilecek hatalar
· Müşteri tipleri
· Müşteri özelliklerine uyumlu satış
· Satışın aşamaları
· Satışta yeni teknikler
Proje Yönetimi
Amaç: Bu program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş ve kavramlar
· Projenin yapılandırılması
· Projenin çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların dağılımı
· Projenin izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik Yönetim
Amaç: Kavramların tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama sisteminin tasarımı
· Çevre analizi
· Değerlerin analizi
· Misyon formulasyonu
· Stratejik iş modellemesi
· Mevcut durum analizi
· Strateji oluşturma
· Harekat planları
· Alternatif planlama
Uygulama/hayata geçirme
Global Pazarlama Stratejileri
Amaç: Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama programının yapılması
· Şirket içi örgütlenme
· Internet yolu ile satış
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Amaç: Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın pazarı ve çevresi
· Pazar segmantasyonu
· Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta yapılabilecek hatalar
· Müşteri tipleri
· Müşteri özelliklerine uyumlu satış
· Satışın aşamaları
· Satışta yeni teknikler
Proje Yönetimi
Amaç: Bu program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş ve kavramlar
· Projenin yapılandırılması
· Projenin çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların dağılımı
· Projenin izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik Yönetim
Amaç: Kavramların tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama sisteminin tasarımı
· Çevre analizi
· Değerlerin analizi
· Misyon formulasyonu
· Stratejik iş modellemesi
· Mevcut durum analizi
· Strateji oluşturma
· Harekat planları
· Alternatif planlama
Uygulama/hayata geçirme
Global Pazarlama Stratejileri
Amaç: Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama programının yapılması
· Şirket içi örgütlenme
· Internet yolu ile satış
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Amaç: Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın pazarı ve çevresi
· Pazar segmantasyonu
· Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta yapılabilecek hatalar
· Müşteri tipleri
· Müşteri özelliklerine uyumlu satış
· Satışın aşamaları
· Satışta yeni teknikler
Proje Yönetimi
Amaç: Bu program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş ve kavramlar
· Projenin yapılandırılması
· Projenin çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların dağılımı
· Projenin izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik Yönetim
Amaç: Kavramların tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama sisteminin tasarımı
· Çevre analizi
· Değerlerin analizi
· Misyon formulasyonu
· Stratejik iş modellemesi
· Mevcut durum analizi
· Strateji oluşturma
· Harekat planları
· Alternatif planlama
Uygulama/hayata geçirme
Global Pazarlama Stratejileri
Amaç: Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama programının yapılması
· Şirket içi örgütlenme
· Internet yolu ile satış
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Amaç: Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın pazarı ve çevresi
· Pazar segmantasyonu
· Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta yapılabilecek hatalar
· Müşteri tipleri
· Müşteri özelliklerine uyumlu satış
· Satışın aşamaları
· Satışta yeni teknikler
Proje Yönetimi
Amaç: Bu program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş ve kavramlar
· Projenin yapılandırılması
· Projenin çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların dağılımı
· Projenin izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik Yönetim
Amaç: Kavramların tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama sisteminin tasarımı
· Çevre analizi
· Değerlerin analizi
· Misyon formulasyonu
· Stratejik iş modellemesi
· Mevcut durum analizi
· Strateji oluşturma
· Harekat planları
· Alternatif planlama
Uygulama/hayata geçirme
Global Pazarlama Stratejileri
Amaç: Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama programının yapılması
· Şirket içi örgütlenme
· Internet yolu ile satış
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Amaç: Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın pazarı ve çevresi
· Pazar segmantasyonu
· Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta yapılabilecek hatalar
· Müşteri tipleri
· Müşteri özelliklerine uyumlu satış
· Satışın aşamaları
· Satışta yeni teknikler
Proje Yönetimi
Amaç: Bu program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş ve kavramlar
· Projenin yapılandırılması
· Projenin çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların dağılımı
· Projenin izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik Yönetim
Amaç: Kavramların tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama sisteminin tasarımı
· Çevre analizi
· Değerlerin analizi
· Misyon formulasyonu
· Stratejik iş modellemesi
· Mevcut durum analizi
· Strateji oluşturma
· Harekat planları
· Alternatif planlama
Uygulama/hayata geçirme
Global Pazarlama Stratejileri
Amaç: Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama programının yapılması
· Şirket içi örgütlenme
· Internet yolu ile satış
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Amaç: Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın pazarı ve çevresi
· Pazar segmantasyonu
· Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta yapılabilecek hatalar
· Müşteri tipleri
· Müşteri özelliklerine uyumlu satış
· Satışın aşamaları
· Satışta yeni teknikler
Proje Yönetimi
Amaç: Bu program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş ve kavramlar
· Projenin yapılandırılması
· Projenin çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların dağılımı
· Projenin izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik Yönetim
Amaç: Kavramların tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama sisteminin tasarımı
· Çevre analizi
· Değerlerin analizi
· Misyon formulasyonu
· Stratejik iş modellemesi
· Mevcut durum analizi
· Strateji oluşturma
· Harekat planları
· Alternatif planlama
Uygulama/hayata geçirme
Global Pazarlama Stratejileri
Amaç: Yöneticiler için global piyasalarda rekabet stratejilerini belirlemekte yardımcı olacak yöntemler ile Türkiye’deki ve dünyadaki örnek olaylar üzerinden gidilerek uluslararası pazarlama yöntemleri hakkında çalışmalar
Kapsam:
· Pazarlama stratejisinin belirlenmesi
· Pazarlama programının yapılması
· Şirket içi örgütlenme
· Internet yolu ile satış
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Amaç: Yöneticiler için pazarlama stratejilerindeki yöntemler, katılımcıların kendi kurumlarının piyasadaki yeri ve mevcut stratejilerinin analiz yöntemleri hakkında, Türk ve yabancı kurumlardan örnek olaylar kullanılarak modern pazarlama teknikleri çalışması
Kapsam:
· Müşteri ve pazar odaklı pazarlama
· Firmanın pazarı ve çevresi
· Pazar segmantasyonu
· Pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi
· Firma içinde pazarlama organizasyonu
· Elektronik ticaret ve firma için getirdiği yeni fırsatlar ve tehditler
Satış Becerilerinin Geliştirilmesi
Amaç: Satış görevlilerinin, müşteri ilişkileri ve ilişkilerde kalıcılığın sağlanması, satış sırasında iletişimde öncelikli faktörler konularında çalışmalar
Kapsam:
· Satış hizmeti ve satıştan sorumlu kişilerin görevleri
· Satışta yapılabilecek hatalar
· Müşteri tipleri
· Müşteri özelliklerine uyumlu satış
· Satışın aşamaları
· Satışta yeni teknikler
Proje Yönetimi
Amaç: Bu program proje yönetimi ile ilgili ilk temel programdır. Hızlı değişim ortamında gerekli olan, rutin işlerin otomatik süreçlere bağlanıp, yeni projelere yoğunlaşılması, etkin bir proje yönetimi için temel kavramların tanıtılması ve daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık çalışmaları
Kapsam:
· Giriş ve kavramlar
· Projenin yapılandırılması
· Projenin çizelgelenmesi ve bütçelenmesi
· Kaynakların dağılımı
· Projenin izlenmesi ve bilgi sistemi
· Projenin zaman ve maliyet kontrolü
Stratejik Yönetim
Amaç: Kavramların tanıtılması daha yoğun eğitim konularının saptanmasına hazırlık, kurum ve kuruluşların geleceğe yönelik planlı ve sistemli etkinliği her an gündeme gelebilecek bir değişikliklerin, zamanında ve uygun biçimde gerçekleştirilmesi yönünde çalışmalar doğal olarak çelişik olan bu iki yeteneği bir arada geliştirebilmek, içinde bulunduğumuz çok hızlı değişim ve çeşitlilik ortamında daha da güç erişilir bir hedeftir. Bu yeteneklerin organizasyonda yerleşip kurumlaşmasını amaçlayan stratejik yönetim çalışmaları hayati önem taşımaktadır.
Kapsam:
· Planlama sisteminin tasarımı
· Çevre analizi
· Değerlerin analizi
· Misyon formulasyonu
· Stratejik iş modellemesi
· Mevcut durum analizi
· Strateji oluşturma
· Harekat planları
· Alternatif planlama
Uygulama/hayata geçirme